Vi alla är likadana.

Igår tillbringade jag hela dagen i Jönköping för att kolla handboll.
Jag glömde visa er min outfit igår innan jag åkte.. Men försökte ta en bild på den i bussen, lyckades väl kanske inte så jätte bra men det är bättre än ingenting ju!


Jag hade min favortittröja från monki, tunna strumpbyxor, svarta cykelbyxor och svarta knästrumpor, jag körde också men massor utav guldringar , från stylebytyra/bikbok/Gina och ett par äkta från mammas samling.. Hade även en liten väska (halsband) runt halsen som kommer från utlandet och en stor svart halsduk från Vila..

Sen har jag sett era kommentrarer om att ni vill se min gaderob och att jag ska tipsa om sommarkläder..
Självklart ska jag göra detta! Dock vill jag att min gaderob  ska vara klar först! :) men jag tänkte lite angående sommarkläder.. jag kan lägga in lite inlägg då och då där jag visar er en hel outfit man kan ha till sommaren!! det låter väl bra?
Nu ska jag ta på mig kläder och ta en outfit bild från idag till er!!
Hörs
Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0