Svar på tal!

I inlägget "Megan fox" fick bla en kommentar som jag blev lite fundersam över..
Skrev inlägget för jag vet inte hur länge sen!! och i det stod..

Alltså jag måste bara säga att världens snyggaste Tjej heter Megan fox!


Hon kommer bli en legend. verkligen hur snygg som helst, det är helt sjukt .. tänk vilken tur hon hade med sitt utseende .. Snacka om att jag är avundsjuk. ;o


och då skrev en tjej;
spelar det någon roll om man är opererad eller inte? Kan man inte vara snygg om man är opererad?

Svar; Hej Alexandra, verkligen inte alls!! jag kan inte minnas att jag skrev nåt om att operation.. och är inte megan opererad? Jag tycker det finns många tjejer som är snygga som är opererade och inte opererade..  Jag förstår faktiskt inte riktigt, för detta inlägget hade inte något att göra med att man inte kan vara snygg om man är opererad.. mer att jag tycker Mega fox är sjukt snygg..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0