Välja klänningar

Japp nu är det snart dags att dejta kudden, ;) haha men först så tänkte jag berätta lite om min dag :)

Skolan var sjuuuukt slapp, idrott svenska mat och hk hur kul som helst, sen in alla fall så gick jag, Ida, Bea, Emma och Evelina ut och åt på sunrise. Hur mysigt som helst att äta tillsammans med sina vänner måste jag säga. Och maten var superduper god! Sen satt vi och snackade och gick lite på stan , köpte en cool kavaj på second hand, röd såklart ! ;) kommer visa sen.. och lite i andra affärer. Träffade mami på Stadskällaren, hon håller på och inreder där... igen! Men sen gick jag och Ida hem till mig för att välja en klänning till hennes systers sons dop, Ida har blivit stor och gått och blivit moster ... haha, men i alla fall dem nedan stod det i mellan.



Men blev efter lite omständigheter den i mitten! :) så jag har lovat Ida att hon ska få låna den!

Nu ska jag hoppa i sängen!

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0