Sweet dreams

Har precis kommit hem från först Ida och sen Emma+Elin ,
Min lilla vän Ida har lyckats att bli sjuk ... igen ... denna gång en infektion i sina tänder där bak (kortfattat) så jag åkte dit med glass som skulle få henne på lite bättre tankar. Sen sminkade jag henne och vi gick ut och fotade lite, var svårt eftersom det var så mörkt men vissa bilder blev faktiskt jätte fina!! det var Ida-fotokväll så jag fick vara med på ett par bilder som "test" för att se om allt funkade med ljuset osv..
Lite Ben n Jerrys senare skulle jag bege mig hem men så träffade jag sköningarna Moa, Hilda och Emma+Elin så jag snackade lite med dom sen gick Hilda och Moa hem så jag och Emma+Elin kissade vid kyrkan och satte oss sedan vid solariet och snackade om allt och alla, för det mesta betyg och lärare. hehe
Sen åkte jag hem och nu sitter jag här efter lite annan koll på andra bloggar.

Måste bara säga att vissa människor stör man sig på, don't play säger jag bara!! Skrattretande....

Men i alla fall, imorgon ska jag upp vid halv 9 för att sedan pallra mig upp till Emma vid bion 10 över.. Sen drar vi och spelar match borta mot Hultsfred om jag inte minns fel!
Så därför måste jag hoppa i bingen och nana ett par timmar. Är sjukt seg och måste tagga match!
Så vi ses efter matchen imorgon för jag orkar inte sätta mig vid datorn innan och blogga, ska försöka sova så länge jag kan !

Men sööv göött!!



För det ska jag göra!!


Kommentarer
Postat av: mysis

ÅÅHH , vad fin bild snuttan!

miss u massor, och älskar att kolla din blogg!:D

good work !

2010-09-26 @ 18:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0