Sko shopping.

Hej solstrålar, nu funkar kameran!! haha
Dagenhar varit kanon bra, ganska chill på onsdagar måste jag säga. Dessutom har vi snackat med politikerna idag eftersom de var och hälsade på. Min politisk årsikt tillhör inte sossarna i alla fall, det måste jag bara säga! haha ;)

Men men igår var jag och mamma först i Jönköping och köpte lite saker, blev inte as mycket denna gången men det räcker gott och väl plus att jag blev super nöjd !!
Sen efter det åkte vi till mormor för att kolla lite gamla kläder, haha hittade faktiskt mysiga saker! Visar kanske lite utav det sen men tänkte först visa det jag köpte igår ;)



gummiboots - D.N.A
stövlar - dinsko
Mocka skor - D.N.A
mössa - bikbok
popcornkofta - bikbok
poncho - bikbok

japp det var allt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0