Popcornkoftan finns!!



Tjabbaaa, lite style by me !

Idag är det POPCORNKOFTAN!



Angelica har den ,, och..



.. jag med såklart!! Blev skit stolt när jag insåg att jag köpte min först! (a) annars brukar jag ta insperation!!

Jag älskar den, den är varm och mysig plus att den tar upp en outfit helt galant!!
Super bra köp, den finns på bikbok för 399kr om jag inte minns fel. Jag fastnade först för den svarta men sen när jag hittade en poncho som bara fanns i svart tog jag den och den vita som var minst lika fin!

Du kan blanda den med allt, hur fantastiskt bra som helst...
Så har ni inte den .. KÖP DEN!!! för den är bäst plus att den är hel rätt just nu!!
Och inte minst med en portfölj, och nej jag härmade inte angelica , hade faktiskt min outfit på mig innan henne så slipper vi det snacket. :) Och JA jag är stolt!!
Önskar dock jag kunde ha klackar, men blir minst 187 med 10cm klackar så ;/ men JA jag kommer ha den till klackar på fritiden .. även att inte jag tycker det är snyggt att vara lång verkar alla andra som är långa vara nöjda! haha somsagt
DEN ÄR BÄST!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0