Olle inför fotografering!

Yes yes yes! :) Nu sitter jag här igen :) haha , kunde inte stå emot att dunsa ner framför datorn igen. haha
Men jag har i alla fall tagit över mamma rollen ett tag och lagat mat till min bror och pappa, mamma är opch jobbar och de andra två gör ingenting. Men efter att de ätit och dragit sig vidare till ishallen som förövrigt ligger ca 1000 meter här jag bor nu så fick jag i uppgift att plocka fram lite kläder till Ollebolles fotografering imorgon.. Och jag ska säga er att stå framför en gaderob med tusentals olika kläder som är snygga och sedan ta och välja ut en outfit är inte lätt.. Men just idag gick det rätt lätt eftersom jag hittade en sjukt cool tröja som passade perfekt till mina favorit jeans i Olles gaderob!!
Dessutom älskar jag somsagt att blanda en massa mönster så det blev inte en outfit som var tråkig!!

OCH självklart ska ni få se!!









T-shirt - pull&bear
Jeans - sheap monday
Jacka? - JC
Skor - prag
Scarf - USA tror jag

hahah hörs sen, som jag säger typ i alla inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0