Oj shit!

Har helt glömt bort att blogga ;s *skuldkänslor* hah, men men.. Har inte pallat ta kort och jag har MASSA MASSA plugg så ni får hålla ut åtminstonde tills imorgon för då är allt fixat PLUS att jag kommer kanske hinna med ett inlägg innan jag drar till skolan, så sjukt skönt!!

Skolfotograferingen </3, men vi får väl se!! Plus att världens sötaste Emma Johnasson har erbjudigt sig att fota mig så ni kan får en ny header? Denna gång ska min kära blogg bli tipptopp ska jag säga er!! Och mina/Emmas planer är SUPER! hopps bara det går hitta något bra!

Aja nu måste jag blogga plus att jag tänke fixa lite kanske en ny header med mitt namn bara för har inga bilder ;/ men men ni klarar er! OCH SEN PLUUUUUGGGG???

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0