I klassrummet.

Okej allesammans, min kamera funkar inte för tillfället men jag ska kolla med min kära fader om han kan fixa den lite, haha men i alla fall nu sitter jag i skolan och ska skriva frågor till politikerna som jobbar här Eksjö på kommunhuset. Ganska intressant faktiskt, kul och se hur de ser på saker och dess olika åsikter. Dock vet jag inte riktigt vad jag vill skriva , haha ;)
Emma och Bea dunsade just ner brevid mig nu också så får väl kolla med dom om vad jag kan skriva..
Sen har vi i alla fall matte och sen lunch, mums!!

Förresten snart tänkte jag byrta header och lite desingn på min blogg , vad tycker ni? förslag? Jag vet inte riktigt hur jag ska göra den..
Sen hoppas jag också att jag kan åka och shoppa lite med min mamma, behöver lite höst påfyllning, det är mest vår och sommarkläder i min gaderob.

Aja vi kan ju höras sen för nu måste jag jobba innan Stig kommer in och säger till mig. hahah en sak ... HEJDÅ! ;) *vink vink*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0