Home!

Så nu är jag hemma från en super mysig och lyckad kväll hos Bea i nässjö!
Vi såg två filemer båda två skulle vara skräckfilmer men jag anser dock att bara en utav dem är det!

Dead silence var bra !!

Och rec2 med, men jag tycker det känns så jobbigt att se på en film som är baserad på massa andra filmer , hitta en egen story liksom , rec är baserad på en film som jag inte kan nanmnet på men i alla fall den är det för den är handfilmad eller vad man ska säga, den är filmad så att man typ är med i filmen mer och en utav rollerna filmar. Den är även baserad på dead silence då det kommer massa tungor och de äckliga varelserna kan snacka med olika röster, och instängd då de kryper runt som djur och typ är helt blodiga plus att man inte hittar ut ur de äckliga huset som de är i , och sen I'm a legend då det är en smittsam sjukdom som sprider sig snabbt fast man måste bli biten då blir man typ galen och biter massa andra människor!

Ni kanske inte fattar allt men jag är mega trött så jag ska nog sova snart ! haha

Här har ni en trailer till rec2



Den är bra men jag har sett de andra filmerna jag snackade om och det är därför jag liksom funderade lite .. haha
Men den är säkert baserad på fler men jag kan inte komma på några i alla fall!

Hörs imon nu är jag svin trött !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0