En fika.

Hej allesammans, har precis kommit hem från en fika med mina sköna Tilda! Underbart att få prata av sig lite med henne måste jag säga. Dock var det inte så länge vi hann träffas men endå en stund så vi får väl ta och ses någon kväll och mysa lite.! :)

Min faster är här också, riktigt kul vi ses inte så ofta. Plus att jag har en massa plugg så vi kanske inte hinner umgås så mycket .. men får se om jag kanske kan plugga i allt lite snabbt .. haha
Nej nu måste jag kolla lite engelska osv .. outfit kommer sen !
 
Puss


En gammal bild på Tilda när hon går modevisning!


Kommentarer
Postat av: Tilda

Jättmysigt att träffas! :)

haha, herre vilken bild :P puss fina du! <3

2010-09-29 @ 16:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0