Don't let your life play with you!

Godmorgon kära läsare!
Hoppas ni sovit gott.. det har jag kan jag med gladhet meddela er , hahah!! Mitt hår såg ut som en lurvig svamp när jag vaknade, haha!
Dagen är fortfarande lite oplanerad, jag vet inte riktigt vad som kommer hända, men kanske ska träffa lite vänner osv. Det är ju ränneslätt men jag känner inte för att gå , kanske inte är min grej precis heh.. Men i alla fall, gårdagen var jätte mysig som sagt och vi har våra tjejkvällar med jämna mellanrum, snart dags att hitta på ett namn kanske ;) haha..

Nu måste jag hoppa in i duschen ta fram lite kläder och fixa mina naglar och sånt vi tjejer gör, för förhoppningsvis ska jag träffa Klara nu en stund på förmiddagen!
Hoppas ni får en mysig dag , jag kommer lägga upp outfit sen..
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0