Sorry..

Oh hjälp vad dålig jag har varit på att uppdatera!!
Men nu kommer det flyta på som vanligt .. Har inte haft kamera och tillgång till internet så mycket eftersom jag glömde modemet hemma och jag vet inte riktigt hur man gör med farmor och farfars .. ;)

Men men .. Hoppas ni haft en underbar helg i alla fall, jo det har min varit ..

Tänkte berätta lite .. :)

Först åkte vi till Falkenberg för att Annika (min faster) skulle bestämma en hund hon ville ha!! Och guuuuuud herre vad söta dem var, de var 6 stycken och alla var minst lika söta men Doris (dessi) och Tallin var sötast, Farfar tyckte dock en annan lite krullig killhund var sötast. Denna nedan blev det och den ska heta Doris.



Visst är hon söööt!! awww.
Hon kommer att få hämta henne den 1 november, och då ska vi nog komma ner och hälsa på!

Efter det åkte vi ut till Skällinge, har inga bilder.. synd... och gosade med djuren och busade med Allice/Fanny (två hundar) Jag och Annika mös med kaninerna som bara var 8 veckor, perfekta i storleken måste jag säga!! Sen höll jag i en sån där söt liten anka som hade blivit lite "missbildad" så den var typ brun/gul , ni vet sånna som kommer på vattnet typ .. skit söt haha!!
Sen skulle vi äta mat som Samuel och Linn bjöd på, blev faktiskt jätta gott!!
Sen åkte vi hem och kollade film , Detta var vår Lördag för de andra dagarna hann vi inte göra nåt för jag och Annika kom rätt så sen upp till Varberg på Fredagen och vi åkte tidigt idag eftersom vi skulle spela match.

Det var i stort sätt det vi gjort!! hörs imorgon, för nu ska jag sova!!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0