Me llamo Ebba..

Hellloooj,
slickipott vilken härlig dag.. Fysikprovet gick kanon och allt bara flöt på som i en dröm!!
-- Lagt märke till att jag är posssssitiv idag?

hmm.. Egentligen är jag ganska negativ så jag tänkte att det kunde vara skönt o vara lite glad här i bloggen.. DOCK är jag sur för jag hittar inte så jag kan se Paradise hotel på typ webbtv, om ni fattar vad jag menar. MEN SNÄLLA NI!!!!! om ni vet vilken dag/tid det går OCH om man kan se det på webbtv typ tv6play.se osv osv.. SÄG TILL!!!!!!
Vore kanonsnällt..

Nemmen jag måste plugga spanska snart fast jag är verkligen inte ALLS på hugget så asså NEJ jag pallar inte.. Det är bara Föööööööööööör mycket prov nu... Alla lärare vill ju att vi ska ha prov i deras ämnen nu innan höstlovet.. Skit jobbigt och jag tror serriöst att jag snart kommer att gå under .. för fan i helvete vad jobbigt det är .. och sorry att jag svär men jag måste .... FÖR JAG BLIR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD, och trött med för den delen.. Fast det är ovårdat och fult att svära speciellt som tjej tycker jag men endå.. Brist på ord kanske..
Nej nu ska jag inte babbla på här mer utan ta tag i mitt liv.. Fota outfit osv..
Aja vi hörs sen när jag förhoppningsvis är på bättre humör ..


Live your life BITCH



Kommentarer
Postat av: djustd

kikar in o tänkte att jag kunde skriva nåt oxå =) Ha en fin kväll, kram!

2010-10-18 @ 20:29:22
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0