Good morning!

Godmorgon sunshines , sitter just nu i sängen med datorn i högsta hugg, dock skulle jag nog behöva plugga... Har nämligen prov imorgon och jag har inte ens öppnat böckerna.. Mamma ska nog ha främmat här sen så jag måste rycka upp mig, fixa till rummet och slänga på mig kläder.. Det suger att jag inte bara kan ligga och halvsova i sängen.. men men.. Dessutom måste jag städa rummet.. Det känns verkligen som om alla är emot mig idag.. Livet är inte alltid lätt, äh you name it. Jag har också funderat på att börja blogga på modette.se men jag är inte riktigt säker, om det blir så är det ingen skillnad överhuvud taget, bara det att sidan är lite annorlunda.

Nej nu måste jag hoppa upp ur denna varma go säng, (mamma blir galen annars) .. Men hörs sen ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0