Det dära med hängslebrallor

Hej, tänkte visa er hur jag gjorde ett par brallor mycket mycket snyggare!! hade fått två hängslebyxor utav mamma som hon hade nör hon var gravid, alltså väldigt stora men ett par fastnade jag för verkligen och det var ett par ljusa som jag inte har hunnit ta kort på ännu! Men de är i alla fall skit snygga oversize mmm.. men de andra visste jag inte riktigt vad jag skulle göra med dem .. så jag... KLIPPTE AV DEM!!! :D:D haha

Före



Efter



Visst blev det snyggt!?
Jag ska ha knästrumpor till men kanske inte dem jag har på bilden.. var mest för skojs skull , men ganska häftiga faktiskt ;)

Puss och godnatt!


Kommentarer
Postat av: ida <3

det blev as ballt :D

2010-10-04 @ 22:35:05
URL: http://idaz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0