Ankan bankan.

Hej bloggen just nu sitter jag på tåget till V-berg tillsammans med min älskade faster, Lär ju ta ett tag eftersom detta förbaskade tåget ska stanna överallt, *suck* Dessutom är jag super mätt efter macka och fika som vi fick med oss av min kära moder från ett Café i Nässjö ;) ´
BTW nu är vi i Jönköpníng!!

När vi kommer fram blir det nog bara mys och sen ska ankan ringa hunduppfödaren för mer info om morgondagen då vi ska tíll F-berg. Jág ser verkligen fram emot imorgon ska bli jätte kul att se "Doris" hahaha,
Och jag har saknat Farmor och Farfar också ,,
Nej nu ska jag och ankiis titta lite annat här på datan.

Hoppas ni haft en underbar dag , själv slutade mán ju tidigare ;)´

Puss puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0