4 oktober.. höst!

Hej mina kära vänner, sitter just nu och tittar ut på det härliga höstvädret vi har!!
Det finns en sak som är bra med hösten och det är att det snart är vinter och då innerbär det jul och födelsedag!!
Så himla skönt!!
Snart är det Halloween med ganska bra det också!!

Men nog om det ! hur har ni haft det idag kära läsare?
Min dag har varit toppen då vi missade både spanskan och halva matten!! kanon start! visserligen gillar jag språk och så men jag måste ärligt erkänna att våra lektioner inte är så roliga, det känns som om vi inte lär oss något, liskom vi gör typ inget kul alls, inga projekt eller något i den stilen utan bara massa uppgifter i boken som man snabbt tröttnar på,,

Men men , nu måste jag sätta igång med pluggandet vi har prov i matte imorgon - går inte att plugga till så mycket så jag får bara kolla igenom rutorna i matteboken osv. Sen har vi kemiprov på onsdag!! sjukt svårt har jag hört ;s men jag klarar det förhoppningsvis!!

Outift kommer sen!!



pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0