Julklappstips.

Jag tänkte ge er lite tips på vad man kan köpa i julklapp till familj och vänner. Eftersom det faktiskt snart är jul :)

Okej då kör vi!!

Mamma;
Mammor hit och mammor dit, vad kan man då köpa till sin mamma? Jo en mamma gillar oftast sitt hem så köp något fint till hemmet som tex...
... Ljusstakar, det är en fin gåva tycker jag .. Man kan också göra presenten fin, så att det verkligen ligger en tanke bakom.. Annars tycker jag helt klart att man ska satsa på något fint som hon kan ha på sig när ni ska träffa släkten eller vad ni nu hittar på frammot kvällen! :)


denna är jätte jätte fin i verkligheten, tex :)

Pappa;
Ja och så har vi då den manliga sidan av familjen, om man inte har en bror vill säga.. Men i alla fall.. vad kan man då hitta på.. ? Jo enligt mig brukar pappor läsa ganska mycket, inte alla kanske men min pappa gör verkligen det.. 

så varför inte köpa en bok?

 Det finns ju alltid förpackningar med parfym och sånt, men jag vet inte riktigt om det kanske är lite uttjatat.. Eller så tycker jag man ska köpa manschettknappar, för det finns det alltid användning för , och det finns massor med roliga,



Och för er som inte vet vad det är så är det knappar som man sätter vid handlederna på fina skjortor, som en vanlig knapp fast lite finare. :)

Bror;
Jag tycker helt klart man ska köpa snygga kläder till sin bror, eller ett snyggt smycke..

 Whyred - Que 7 GG NepsArmani - Knit Scarf 30X
Och sen är det ju då sjuuuuuuukt snyggt att ha halsduk till :)

Mormor/Farmor;
Okej , mormor och farmor vill ha kort.. :) så sätt igång o rama in skolkorten och ge bort för jag loooovar att de kommer bli jätte glada..

Farfar/morfar
Nu börjar det bli ganska svårt, men här tycker jag man kan köpa ett paket med parfym för jag tror det är ungefär det som en farfar eller morfar gillar bäst..

Och glöm inte att själva presenten gör halva grejen ;)


Jag höll nästan på att glömma syster..

Syster;
Har man en syster tycker jag helt klart man ska köpa ett smycke, eftersom det är personligt och köp ett fint smycke.. Eller ett fint nattlinne..


 


Och samma om ni köper till vänner , trosor bh och sånt är alltid kul att få :) (glöm inte smycken , det är finast) 



Och kusiner är typ som bror och syster ,, osv osv :)

Hoppas det hjälpte lite ..

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0