I Varberg.

Jag har haft världens mest fula uppdatering i världshistorien. Jag har landat i Varberg nu i alla fall och har bara känt att jaqg ville umgås med min släkt som jag träffar så sällan. Sen hade min faster också gått och köpt en ny hund som jag bara blev helt förälskad i. Har visat henne här på bloggen innan, Doris heter hon.. Jag har faktiskt döpt henne ;) haha, det passar henne kanon måste jag säga.

I alla fall, jag har shoppat lite till här i varberg men jag visar er det sen när jag kommer hem. Vi har också varit på kyrkogården idag eftersom att det är allahelgona, det var så vackert med alla ljus som lös i den mörka natten. Jag blev nästan gråtfärdig. Imorgon ska jag först vara här och passa Doris och sen blir det hem och packa för på måndag tar jag tåget till Stockholm. Jag kommer tillbringa nästa vecka i Stockholm hos mina änglar. Och sen kommer jag även praoa på Flickorna Larsson. Toppen! Snart landar vi också in i December vilket innebär firande för mig och mamma samt jul vå gånger. Det kommer inte bli någon vanlig födelsedag för min farmor och farfar brukar alltid vara med men nu ska de på bröllop i Nepal. Så jag blir firad utav dom på Julaftonsdagen typ, då vi har julafton här nere. Aja nu vet ni en hel del kan man ju säga! hahah, nej nu ska jag inte slösa er dyrbara tid men i Stockholm blir det foton och massa skojjjj!! Det vill ni inte missa , som jag brukar säga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0