Flickorna Larsson.

Hej allesammans, jag ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Imorgon blir det mycket bättre kan jag lova men just idag orkade jag inte plocka upp datorn eftersom den låg längst ner i resväskan, och jag var på flickorna larsson hela dagen. Men imorgon kan jag lova er att det kommer att bli mycket mer bloggning, de har inspelning med filippa till cirkus möller. Vi har även en massa jobb att göra och förbereda till onsdag för då har inspelning hela dagen. Och på torsdag blir det fullrulle med inspelningar och annat. Det är verkligen superkul.
Jag kommer ta lite bilder från inspelningen osv, även från jobbet och såklart outfit.

Nej nu måste jag fixa lite med mat och sånt tills på onsdag..
Vi hörs imorgon LOVAR

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0