España

Hola amigos!
Har haft en dålig uppdatering idag , eftersom min mamma och pappa hade datan i morse och sen har jag varit ute på Madrids shopping-gator en hel dag! Vi skulle till ett shoppingcentrum idag men eftersom det var så mega fint väder ville vi inte gå inne i ett fettmahus utan ute på de vackra gatorna! Jag har hunnit med lite shopping, har lite kvar att titta efter bl.a en pälsväst, halsduk och klackisar! Har hittat pälsvästen på en affär här i Madrid, alltså den är sjukt snygg, men skorna letar jag fortfarande efter.. Om jag inte hittar det här nu så kommer jag att inhandla det i Varberg eller i Stockholm som jag ska till nästa vecka! Så ingen förlust.. Hittar lite smått faktiskt, har hittat ett par stencoola marinblå skor, de skymtar lite i marinblå och är verkligen mega tuffa!! Men eftersom jag snart fyller år och det är julafton kanske jag bör önska mig något också, hahah!
Lite bilder med såklart!
Hittade en super mysig takvåning som jag bara var tvungen att ta kort på, huset låg precis bredvid ett litet torg kanske man kan säga, det var typ en liten tvärgata in från shoppinggatan där det var som en liten plats med några mysiga restauranger och fina lägenhetshus.


Mamma fångade mig när jag som minst anade det, jag satt i mina egna drömmar kan man säga..


Vi gick och kollade på flaminco dans, det var skit häftigt. En blandning av balett och stepp typ!!


En tjej satt och målade med spray på tavlor, enormt fina. det tog ca 5 min.





Sen gick vi och åt "kvällsmat" på ytterligare en mysig restaurang, det var tapas liknande bara att det var mackor med olika pålägg på! Dagen har varit kanon, har dock haft väldigt väldigt ont i min rygg.. :/ men annars så! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0