En dag med massa kul!

Hej vänner!
Jag sitter just nu på hotellrummet här i Madrid. Dagen har varit super och jag skojjar inte om jag säger vi stannat på 4 restauranger och ätit lite små-plock tagit ett par fantor osv, haha. Vi skulle också kolla på tjurfäktning men till vår besvikelse hade de ställt upp ett fett tält mitt på arenan och hade oktober-fest. SUCK!!! Men men , jag tycker att själva grejen var helt grymt! Imorgon ska vi SHOPPA!!!! grymt shoppingcentra vi ska till.. skidbacke i det ;)
Tänkte visa lite bilder,
Vi var inne på en restaurang med massa uppstoppade tjurar, blev lite tjurigt så jag cpade mig lite. :D


Torget var FULLT med folk!


Halloween restaurang...

Visar shopping (hann med lite) och outfit sen..
OOHH btw Topshop var OTROLIGT!!! herre min gud vad mycket fint.. valde att inte köpa något idag eftersom vi ska ha shoppingdag imorgon och roligt att köpa då , men jag har hittat massa fint som förhoppningsvis kommer inhandlas imorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0