Sunshine!

Hej sötnosar!!

Dagen har varit kanon och solen har gjort så jag inte bloggat..
Men nu kan jag lägga in ett inlägg om dagen!

Ida kom i alla fall hem till mig på morgonen och sen så fixade vi oss lite innan vi tog våra kameror och mötte upp Evelinn.. Vi gick ner till stan för att kolla lite ****** till vårt projekt.. sen så gick vi och kollade på våra kompisar som konfirmerade (stavning) sig och tog fina bilder.. och vi får inte glömma att vi åt glass med.. ;)






Vi träffade också på dessa fantastiska människor + Linn! hahah


I kyrkan .. dom sjöng as fint!








Sen när vi kom hem så träffade vi Marie och idas mormor och även hennes galna hund Lisa hahah, jag skojar inte hon är galen.. Sen så fick ida sina underbart snygga kavasaki skor i rosa .. DOM JAG MED TITTAT PÅ! så om ni ser några knäppa tjejer i samma skor vet ni att det är vi! ;) men sen i alla fall efter att Ida gnällt lite över sin halsont fick vi spratt och hoppade i poolen. i början var det svinkallt men sen blev man ju van vid det kalla. haha
Efter det så skulle jag åka hem och där åt jag lite god mat..









Ser ni skillnaden på färg eller? hahahah



Om man sammanfattar min dag så var den KANON!

PeaceNlove E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0