Sol idag igen!

Godmorgon allesammans ..
Idag är det sol igen och det är sååå skönt!
Jag kommer tillbringa min dag hos ida med Evelinn och vi ska bada och planera vårt projekt ;) Det kommer bli kanon bra tror jag! haha

Jag kommer ta med min systemkamera så ni kommer få se bilder på vad som händer.
Men jag ska också visa er lite bilder från när jag var i göteborg. Det var aas varm så man satt i linne fast helst hade man velat sitta i bikini! haha
Jag tänte också berätta vad yreks SM är för något, det är en mässa som folk som går på gymnasiet tävlar i, tex vem som gjort finaste buketter och vem som har gjort snyggast frisyr på en docka osv. Det är faktiskt väldigt intresant att titta på!
Det kan jag rekomendera för er som inte riktigt vet vad ni vill blir för man får mycket inspration.



Men efter ett tag tröttnade man så vi gick ut och satte oss och solade utanför liseberg! (jag, filip och Evelinn)









Super härlig dag!

Men ni kommer få outfit osv sen ;)

PeaceNlove E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0