New stuff!

hej och god eftermiddag people! :)

Jag har faktiskit haft en bra dag .. och jag har inte gjort så mycket mer än varit i skolan och hemma.. men så fick jag ju veta att det var handbollsträning idag .. asså jag vet inte om jag pallar för liksom vi har träning mån-fre det är hela veckan ju .. och det pallar man inte i längden .. Dessutom har jag ont i knäna men jag vet ínte om jag ska bita ihop och vara med endå.. det är så jäkla svårt detta tycker jag! men jag funtar på att vara med .. haha nej men jag ska visa er vad min söta rara mamma köpte till mig i dag!


Veet hårborttagningscreme super bra för kroppshår. haha


Dove summer glow .. SKIT BRA FÖR BENA!! och armar.. haha ;) (kroppen dvs)
Men använd lite annan bodylotion om ni ska ha den i ansiktet blandat med denna annars blir ni oranga!haha


Men min hårborttagningscreme var sönder .. jag blir så lack!! ahhhh

Men skit samma nu kanske jag ska palla mig till tränoingen i alla fall puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0