Ne nu!!

Nu måste jag börja blogga igen, har varit sjuk länge nu så det är dags att ta tag i detta!! :)
Tack för era kommentarer de får mig att vilja blogga igen!!
EN FRÅGA!!

Visst är det svårt med tävlingar?

Ja det är supersvårt, men det viktigaste är att man ALDRIG ger upp, fortsätt tävla och snart är det din tur att vinna!! Jag looovar er! :)


Men men nu LOVAR jag att min blogg ska se lite trevlans ut.. :D
Kan ju börja med att mina föräldrar är i österrike och här hemma kommer det mor och farföräldrar hit och dit haha :)
Börjar faktiskt sakna dom. Vill ni veta en sak...? Jag saknar alltid min mamma och pappa när dom åker iväg, jag vet inte varför men det blir bara så, så tänk om jag aaaldrig kan flytta hemmifrån! :o Nejj så ska vi inte tänka!!
Imon ska jag till skolan och då ska ni få outfitbild och lite.. :)
Sen på kvällen så är det dansuppvisningen!! (y) kanonkul!! Lycka till alla som ska delta.. :)
Nej nu ska jag bege mig och titta på "the hills" Ha det bra kissnhugs E <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart hittade du den vita klänningen i ditt inlägg om skolavslutningsoutfit? :D

2010-05-07 @ 14:09:50
Postat av: Madde

Hejhej:) Skulle du vilja hjälpa mig om du vill/kan med att kolla in min kategori om tjejsnack, sex och kärlek och säga vad du tycker är bra eller dåligt?:) eller något som du tycker är viktigt att ta upp:) Har inte sätt någon som har denna kategori så jag har den för att hjälpa och för att det är ett kul ämne:) Skulle vara jättesnällt! Hoppas allt är bra med dig:) Tack på förhand!

2010-05-07 @ 14:31:13
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/
Postat av: Madde

Åh vad kul att du tycker det!:) jag älskar att skriva om ämnet! :)tack för kommentaren, det betyder jätte mycket med andras stöd:D

2010-05-07 @ 16:47:19
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0