Blommigt!

Oh gud vad ful min blogg är för tillfället.. (med inlägg och så)
Nej men nu ska den blir sommar-fin och vad är inte bättre än blommor? :)
Jag har ju varit och shoppat som ni vet och det blir mycket mer spännande om man tar lite i taget . haha ..
Men i alla fall jag har handlat en blommig klänning på once i jönköping!





Det hade jag även som outfit i skolan!

Satte ihop den med en grå kofta och svarta strumpbyxor så jag inte skulle se fö sommrig ut.. och SJÄLVKLART ring.. från HM en stor och rosa muummmaa
Och en klocka med för då ser man skolig ut.. haha
(ser nu efterråt att det inte syns så väl men jag kan lägga in en bild sen på mönster osv)

Hoppas ni får en bra dag!

PEACENLOVE E <3










Kommentarer
Postat av: H

Snygg!

2010-05-19 @ 08:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0