Sleep well!

Hej alla sötnosar!! :)
Hoppas ni haft en trevlig eftermiddag/kväll, själv har jag spelat handboll och jag höll på att svimma ett tag eftersom jag inte ätit tillsäckligt innan träning!
Gör INTE det misstaget!
Imorgon har jag NADA susning på vad man kan ta att ha på sig, och jag är helt knäckt för mitt gaderobsinnehåll räcker inte till, jag måste utöcka det!
Men jag åker ju till stockholm på påsklovet och då får jag ta och shoppa b.l.a en skinnjacka, sen måste jag titta lite till skolavslutning, dock hinner man ändra sig 1000 gånger när man köper tidigt men det är inte så tidigt snart, och jag menar om man köper sist har alla redan hunnit köpa och det är ju inte roligt att vara sist med allt eller? :)
Men jag får se..

Nu ska jag i alla fall gå och sova tror jag !
Godnatt!!

Kissnhugs E <3

(bildbrist , men visst blir man lite sugen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0