Kissie

Jag satt inne och tittade på skvallerbloggar...
Sen gick jag in och läste allt om Kisse.
Kisse vår kända Bitch!-
I hennes blogg hittar man allt ifrån oprationer till hur jävla dåliga människorna och bloggarna omkring henne är..
Hon har massor med läsare .. men varför läser man hennes blogg? Just för att se hur patetisk den är..

Eftersom jag själv inte läst hennes blogg så super mycket vet jag inte heller hur hon är men det lilla jag har läst är det " tänk om jag skulle sluta blogga, vad skulle ni göra utan mig? jag vet att ni älskar mig alla faans" vi skulle skaffa en annan blogg att läsa?
jag gillar verkligen inte sånna månniskor...

Är kissies blogg 

HISS OR DISS?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0