Bloggar.

Först måste jag tipsa om bloggar jag läser

Kända bloggar:

Kenzas - http://.kenzas.se
Den är så grymt bra..
Får mycket klädinsprationer där ifrån.. Dessutom är hon så härlig. Ett stort tips till er som älskar mode.

Elli - http://www.ellinorak.blogg.se
Hon är en riktig pysselmänniska. Grym på att sy och måla, jag får väldigt mycket inspration till frisyrer och naglar av henne, dessutom så får man en spark i baken när man läser hennes sy och pysseltips.



Http://kissies.se
Haha, Vet inte varför jag läser denna blogg, antar att jag gillar skvaller.. men Gud, har ni sett hennes bilder från hennes brösopration? Hon verkar ju vara SÅÅ nöjd.. varje bild är på putläppar och bröst.. Och väldigt omgjorda!!




Blondinbella - Http://blondinbella.se
Verkligen suuper duuper rolig, jag ÄLSKAR hennes och Tyras webbshow. En helt klar livstilsblogg.





Sen läser jag förståss lite andra bloggar
Elin Widen - Så grymt bra fotograf
Lina Svennerlind - stencool (designar min blogg)
Elin Bengtsson - Också bra fotograf
Olivia broberg - bara så fin blogg...
Amanda vissinger - Livstilsblogg (jätte fin)
Hilda, Moa, Emma - alla tre grymt roliga! Haha

Sen går jag klart in på andra bloggar ibland... Skicka gärna tips på bloggar! 

Kissnhugs E














Kommentarer
Postat av: ELIN

hahahah, TACK EBBAA !



<3



pusssss

2010-03-24 @ 12:51:52
URL: http://elinwiiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0