31 mars 2010

Hejsan folket!!
Hoppas dagen flytit på som den ska, har den gjort för mig i alla fall.. :)
Allt har varit hyffsat slappt och efter skolan begav jag, ida och Amelie oss ner till stan för att prova skinnjacka och köpa lite saker, Hittade en skit snygg skinnjacka på VILA som jag bara måste köpa!
Aja, jag köpte i alla fall kedjor (dekoration) , ska ni göra det någon gång så gör det på Pälor och smycken i eksjö, helt klart den bästa affären för sånt, där finns ALLT!!

Men i alla fall, nu ska jag plugga tråkig Fysik/Matte! men hoppas på att allt funkar som det ska imon.. :) (prov)
Sen ikväll ska jag spela fotboll med tjejerna, sova och hoppas på att dagen imon rinner ut som sand , för sen är det PÅSKLOV!!!!
Hur chill som helst !!
Då ska man bara slappa och mysa med sina nära och kära!! Vad jag ska göra i alla fall.

(tog lite vårbilder igår på vårtecken, så härligt)







kissnhugs E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0