16:26

Tjaaa everybody!!

Haft en kul skoldag?? :)

Hmm, jag har INTE!! haft det! hah Måndagar i mitt arsle.. men nu i alla fall har jag bajs tråkigt och jag kommer inte lägga ut nån outfitbild eftersom att jag inte varit den vackraste personen idag, vilket jag inte brukar vara hellre.. men just idag .. BLÄÄ!! (notera att jag snackar om rumpaahh eftersom jag både nämde arsle och bajs.) haha!!
Men i alla fall, såg allt vackert folk idag igen i skolan, SUUPER!!

ProvEN gick bra idag, hoppas på att det blir höga betyg.. :) vore sketakuul!
Men men , sen blir det träning och springa ute.. SKÖÖNT!! det behöver jag frisk F luft!!

men vi ses sen, blir nog ett inlägg innan handbollen..

Kissnhugs E






 

MOHAHAH, Love your hair before it leaves. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0