Så dags att blogga igen

Nu ska jag blogga igen eftersom det är sommarlov! :D:D:D (snart i alla fall)

jag kommer snart göra om min blogg lite och så med, men till att börja med ska jag försöka vara lite mer aktiv skrivare !


Vi i lilla Eksjö har skolavslutning i dag (i regnet) skit trist med regn men men .. Vi går i alla fall ut vid 2-3 någon gång tror jag.. Har noll koll på just den biten..
Men i alla fall, jag kommer trotsa vädret och köra på bara ben endå, för det har jag bestämmt sedan innan.. Jag kommer också lägga in bilder och så sen men jag orkar inte ta på mig kläderna i förväg.

Men det känns inte som sommar......


Kommentarer
Postat av: Eroooticaaa

Hejhej:) Jag är ganska ny med bloggande och jag undrar vad du tycker jag kan göra för att föräbttra den. Kolla runt lite snabbt om du vill på bloggen. Om jag ska ha fler eller färre kategorier, eler något speciellt jag ska skriva om. Det är en SEXBLOGG, men den är inte som alla andras. Så hoppas du vill hjälpa mig:) tack på förhand!

2010-06-22 @ 20:54:31
URL: http://eroooticaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0