historiken om klänningen

Hej allesammans, jag antar att ni läser kissies blogg? Det gör jag!!
Men det är en sak jag tycker är lite konstigt.. Kissies paljettklänning som hon skulle ha på omslaget av sin skiva sa hon ju att hon inte ville någon skulle veta var den var köpt?

Och om ni har sett "bellatyrashow" så när Kisse var med nämde hon nästean hela tiden att 
"Carolina Gynning har inte..""Carolina Gynning lyckades..." osv osv . Här om dagen såg jag att ett tag innan vi fick se att Kissie hade köpt klänningen såg jag att just Carolina Gynning hade den , Carolina som Kissie sett upp till så mycket och som hon vill bli som.. Jag såg även att Tyra hade den klänningen innan Kissie, och för ett par dagar sen så bråkade Kissie och Tyra, där Tyra skriver att Kissis fd bästa vän hade mailat henne där hon förklara hur gärna Kissie vill vara som Tyra .. Hm...

Varför öppna keften om att inte alla andra får köpa lika dant när hon själv gör det? :S




Det är den översta klänningen!


Hade bara lust att skirva av mig lite av mina tankar ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0