11.44

Hej och godmorgon alla häliga människor!
Hoppas ni har fint väder och har haft en härlig morgon, jag kan ju säga att min natt har varit förj*vlig. Jag har bränt mig på kroppen så jag har knappt sovit en blund. Jag brukar inte bränna mig så jag "antog" att jag inte skulle göra det igår heller men testa ödet är jag bra på :P

Nu i alla fall sitter jag på min enda möbel som finns kvar i mitt tomma rum, min säng! Flyttlassen åker iväg en efter en, snart kommer det rinna en tår.. Haha flytta har jag gjort en gång i mitt liv och jag har bort i detta huset sen jag var 2 år. Så att lämmna det nu är faktiskt ganska jobbigt, men förhoppningsvis kommer jag trivas i mitt nya hus!

Jag ska också tillbringa dagen tillsammans med mina brudar. De kommer komma till mig snart hoppas jag, vi ska planera och träffa våran "vägledare" till vårt jobb som jag nämt innan, Därför kommer jag kanske inte göra så jätte många inlägg idag eftersom jag är på hennes kontor. Men nått kommer nog.







Ha en härlig dag i solen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0