Hallbybollen!

Hej alla kära vänner.. Jag är ledsen över att jag inte hunnit göra något inlägg idag tidigare .. men det får ni leva med..

Idag har jag haft det fullt upp.. Jag fick nämligen hänga med Åsa till jönköping för att kolla in mina brudar som domenerade.. Vilket som såklart ledde till en vinst..

Vi har då alltså tagit hem två cuper på raken..
Själv blev jag så arg på mig själv för jag inte kunnat vara med..


Innan finalen.


Efter vinsten (nerjogg)


Alla är såklart fashinerade av bucklan!


Likaså Dennis.


Bucklan!


Självklart var det inte bara vi som vann.. Hallbys 93-94 pojkar vann också!




Det var allt för mig och min resa..  ;)
Imon blir det sova hos Evelinn och desutom hoppas jag att det blir något inlägg.. :)

Ha det bra Puss <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0