Shopping inför vår!

Nu har jag börjat min inshoppning inför våren! :)
Har inte tillkommit så jätte jätte mycket, men ändå lite!



Eftersom det ska blir så modernt med militärjackor så köpte jag mig en på Bikbok!





Sen är det skit snyggt att ha munktöjor med ett par heels till vår/sommar så jag köpte en med lite vårig färg på gina! Skit snygg!





Sen köpte jag ett par pösiga militärgröna byxor, ett par svarta jeansleggins och en blommig kofta på bikbok och JC! Grymt snygga!





Sen blev det en söt liten tunika!





Sen fick jag ett par pösiga jeans av min pappa och en flätad pösig tjocktröja med flätning , inte så vårigt kanske men jeansen är skitsnygga när dom hänger lite .. snyggt och modernt...







Sen var jag helt klart tvungen att köpa lite coola glasögon!
samt smink som inte blir bra på bild.. :)




Ha det bra! Puss & kram! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0