Stadsfesten - 2010

Nu är årets stadsfest över (det var den som gjorde att jag inte har bloggat) den var awesome.. :D
Och jag kan lipa över att det är ett helt J*vla år kvar till nästa!! Usch fyy bläää!!
Men men , jag kommer vänta och jag hoppas på att det kommer hända något roligt innan det med ;) haha

Nu sitter jag i alla fall i min säng , My har precis åkt hem till skåne med sina päron... Har inte en susning om vad jag ska göra idag , chilla lite tror jag det blir!!

Men ni ska få lite bilder som jag snott från Elin Widen och Elin Bengtsson , orkade inte fota själv haha!!




Elin, Evelina, Matilda, Vendela, Emma dansar :)


Erik Saade




Timooooo






Melissa horn

Hörs sen om jag har något kul o blogga om !! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0