Ska jag eller ska jag inte?

Hellu bloggen , kom precis hem efter ett par timmar på stan.. :) nu funderar jag på om jag ska ut och springa eller träna fotboll, vet inte riktigt vad jag är sugen på. Eftersom jag inte tränat nu på ett tag .. hehe men aaa jag har ångest! helst vill jag ju bara sitta och feta framför tv:n/datorn men så överdrivet lat får man inte vara.. Men kanske att jag tar och springer ut till fotbollen och kör någonting där eller om jag ska träna.. MEN USCH VAD SKA JAG GÖRA?! jag kommer inte orka träningen.. fast jag måste eller måste jag verkligen? JA det måste jag, NEJ jag springer ..!! NEJ jag menar att jag spelar fotboll, aaa vad lack jag blir på detta.. varför måste vi ha en massa träningar hela fucking tiden ! det känns som om jag blir andfådd bara av att sitta här .. NEJ NU ÖVERDREV JAG!! Men i alla fall så måste jag ta igen lite förlorad kondition, THATS IT! Men eftersom träningen inte börjar förens 7 så antar jag att det finns lite tänketid!! hehe! ;)

Men men orka med detta nu! ska ta bilder sen till er men nu ska jag deppa först! :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0