Räddaren i nöden!

Hej bloggen , sorry för dålig update men solen sken så jag tycker det är bäst att ta vara på det lilla vi har kvar av sommaren!

Men i alla fall, dagen började med att Evelinn kom hit och väntade tills jag var klar , sen gick vi ner mot stan träffade lite folk och kollade på Nicklas som visade upp pucklan! Det var as coolt och man kan ju inte säga något annat en att han är snygg hockeyspelare. ;) haha . Efter det hyrde vi fil och köpte Ben n Jerry's åkte hem och började kolla den.. Sen träning och nu packa inför v-vik imorgon!

En outfits bild ska ni få , och kläderna var räddaren i nöden, hade inget annat o ta på mig!




Oversizetröja - H&M
glansiga cykelbyxor - bikbok
ringar - glitter och H&M

nu ska jag fortsätta kolla filmen .. hörs kanske imorgon beror på om jag kan ha internet med mig eller inte , om inte hörs vi på torsdag kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0