Morsning korsning!

Godmorgon folket!!

Har precis varit nere och ätit en suuper god frukost, typ som en hotel frukost ni vet .. Men det är dock för att mamman min ska eller rättare sagt HAR främmat .. Alla vill ju såklart se vårt nya hus ;) haha

Men snart ska jag i alla fall dra på mig mina skor och sno mig ner till storstan! haha, Jag och Evelinn ska kolla igenom lite saker på jobbet och förhoppningsvis hittar jag min älskade sladd.


Men hönni , jag måste ju visa min favvis låt, den åker på på högsta volym varje morgon medans jag gör mig i ordning och står och hoppar och sjunger .. CRAZYWOMEN!!

MONDAY MORNING-MELANIE FIONA




ÄLSKA ÄLSKA ÄLSKA!! haha

Och det funkar inte ändra storleken? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0