Morning!

Godmorgon sötnosar !!
sovit gott? det har jag gjort i alla fall.
Idag ska jag hitta på nåt med lilla ida pida, vet inte riktigt vad, men jag är väldigt sugen på hennes snickerskaka så jag hoppas hon kan baka det åt mig, ;) jag hjälper henne ofc haha!!

Men men vi får se !!

Och juste jag ska berätta om filmerna vi såg


Denna film såg vi , den kan jag verkligen rekomendera , kärlek på hög nivå och den är rätt ledsam med!
Men i alla fall den är kanon att kolla med kompisar eller pojkvänn/flickvän eftersom den bringer fram lust till att pussas! :) Och på köpet av det så är det gryma skådespelare med ;)

Den får 3/3 tassar  HAHAH



Den andra filmen var denna, alltså nej! den var inte bra , man vill ju att den ska sluta med att de klarar av allt det jobbiga men nej de slutar inte bra och jag hatar tråkiga slut, men det finns väl kanske någon som gillar den! :)
Den får 1/3 tassar för bra skådespelare

hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0