Hårinpackningstips!!

Hejsan svejsan!
Nu är jag hemma efter en ganska jobbig träning, eftersom  jag inte tränat just fotboll på ett tag ;) haha
Men i alla fall nu när jag kom hem fick jag för mig att göra en hårinpackning från TRESemmé



Den är verkligen suuuuper bra och kostar 95;- på konsum :)

Men mitt tips till er är... (trummvirvel) haha ... låt det sitta i .. ! :D
 
Du sätter i det i håret som med en vanlig hårinpackning och låt det sitta i , i ca tio minuter brukar jag köra på men om ni vill ta fem som det står påä kan ni göra det med.. Men sen när det suttit färdigt sköljer ni INTE ut ordentligt utan ni sköljer lite slarvigt och låter det vara halvfettigt utav sånt under natten. Sen när ni vaknar går ni och sköljer ut det riktigt ordentligt för då är håret hur fint som helst!! Funkar kanon för mig så jag hoppas det gör det för er med :) lycka till!



Men i alla fall nu glider jag runt i min snygga myspyamas från H&M 




OCH SJÄLVKLART MINA TOFFLISAR! :D



Förlåt för skärpan men fotade på auto !!

sleep well my friends!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0