01.40

Godkväll och förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har jobbat!!
Det gick bra, förutom mitt getingstick jag fick som jag bertättade om innan , hahah!

Men en sak, Peter08 whats about him? I just don't get it.. han tror han kan allt ? och han här världens sämsta stil EVER! Well jag ska inte vara dryg tillbaka och skriva en massa skit, men hallå? Han tror hans jävla tuppkam är så förbannat snygg , och jag bara stör mig, har läst hans blogg nu precis, HAHA!! Ja Peter indian stilen är verkligen sååååå hett nu , du har verkligen fattat att man ska ha fjädrar i hår och öron, OMG SO LAST YEAR!! Men visst jag ska inte säga nåt, eftersom det kommer mycket sammet, skinn, fårull, långklänningar, mc boots, hattar osvosv, kanske det kommer fjädrar med vem vet ? ;) hahaha men nu NEJ!

Aja nu ska jag strunta i den skiten och koncentera mig på min blogg och det jag skriver om!
Och nu ska jag verkligen sova,




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0