Klänningar - skolavslutning

Skolavslutningen!!!


                                                                       
                                                                   
Lace Sweatheart Tubedressstudded braided lace up platformKlicka för att förstora bilden

LOVE - Love Frill DressVERA Floral Espadrilles





Blev en snabbis att slänga ihop lite och det blev suuper fult gjort men skit samma,
Det jag vill visa är typet på klänning jag kollar på och jag har inte bestämmt i fall jag ska ha klackskor eller om jag ska ha platta!! kriiiis  :o
Men men snyggt är de :)

Kolla Tildas skolavslutnins outfit som hon kollar på, SKIT SNYGGT!! älskar klänningen.. :)




kissnhugs E <3


Kommentarer
Postat av: Amis

Vill du vara med och tävla om 3st läckra lipgloss från MAKE UP STORE ?

Ta i sådana fall en koll på min sida.

Tävlingen finner du i vänsterspalten under rubriken med namnet "Veckans Tävling"



Ha det gott !

2010-04-22 @ 12:53:23
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Anonym

vartifrån kommer den första klänningen :)?

2010-05-03 @ 18:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0