Sminktips!

Här ska ni först få se en bild på Ida som jag har sminkat! :)


1) Först la jag en svart linje precis vid ögonfransarna - använde mig av Isadora Glossy Eyeliner (kletig)
2) Sen sminkade jag med vit ögonskugga ända upp till ögonbrynen och lite på den svarta linjen..
3) Ta en svart ögonskugga och lägg det precis i slutet av ögonlocken.
4) jag tog sedan den svarta ögonskuggan på borsten och tog samtidigt lite vitt på samma borste, efter det ska du lägga det lite upp i väcket på ögonen och lite precis vid lingen som jag tidigare målade med eyeliner.
5) ta en silvrig ögonskugga- jag änvände mig av lösögonskugga, lägg över den över hela locken. alltså inte ända upp till ögonbrynen..
6) efter det tog jag en glittrig eyeliner som också var kletig.. (ni vet säkert vad jag menar) och la den precis vid ögonfransarna!


Lycka till! :)

Kommentarer
Postat av: ida S

du är så duktig så :D<3

2010-01-01 @ 16:54:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0